جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صرامی

حوزه/ گفت: یکی از رسالت های دفتر تبلیغات اسلامی و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی آن است که ارتباط حوزه علمیه را با مسائل جدید و سؤالات به روز را مستحکم نموده تا بتوان به سوالات و شبهات موجود پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین صرامی در آیین رونمایی از آثار جدید پژوهشکده فقه و حقوق پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی که با حضور آیت الله علیدوست برگزار شد، اظهار داشت: در این آیین از چهار کتاب «اعاده حیثیت»، «بررسی فقهی روابط زن و مرد»، «میراث فرهنگی و اصل حسن نیت در قراردادها رونمایی خواهیم داشت.

وی ابراز داشت: یکی از رسالت های دفتر تبلیغات اسلامی و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی آن است که ارتباط حوزه علمیه را با مسائل جدید و سؤالات به روز را مستحکم نموده تا بتوان به سوالات و شبهات موجود پاسخ داد.

 رئیس پژوهشکده فقه و حقوق خاطرنشان ساخت: این چهار اثر در این راستا معرفی خواهند شد تا بتوانیم ارتباط دانش پژوهان حوزه علمیه را با مسائل جدید بیشتر نموده و استعدادها را شکوفا نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین صرامی تصریح کرد: پژوهشکده فقه و حقوق دارای سه گروه «مسائل فقهی-حقوقی»، «فلسفه فقه و حقوق» و «دانش های وابسته» است که بنا دارد هرساله آثار مربوط به یک گروه را رونمایی و معرفی نماید که در این راستا در سال گذشته، آثار گروه دانش های وابسته رونمایی شد؛ امسال آثار گروه مسائل فقهی-حقوقی و سال آینده آثار گروه فلسفه فقه را رونمایی خواهیم کرد.

یادآور می شود: در ادامه این آیین نیز، حجت الاسلام صالحی مازندرانی، رئیس گروه مسائل فقهی حقوقی پژوهشکده فقه و حقوق نیز به توضیحاتی پیرامون چهار کتاب رونمایی شده پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha