شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسملین غلامرضا شریفی معاون تبلیغ حوزه علمیه استان قم

حوزه/ هم اکنون عربستان یک سوم بودجه کشور خودش را علیه تشیع و تبلیغ وهابیت به کار گرفته این نشان می دهد دشمن به شدت درحال فعالیت است.

 به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا شریفی پیش از ظهر امروز در گردهمایی معاونین تبلیغ مدارس علمیه استان قم که در مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، گفت: معاونان تبلیغ تا کنون توانسته اند فعالیت های خوبی در مدارس علمیه انجام دهند، ولی نباید به این امر بسنده کرد و به وضع موجود قانع بود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان قم بیان داشت: یکی از مهمترین برنامه ها این معاونت را جهادی بودن فعالیت ها دانست و خواستار توجه بیشتر معاونت ها به بحث تبلیغ شد.

فعالیت 50 معاون تبلیغ در مدارس علمیه

حجت الاسلام معصومی نیز بابیان اینکه 15 مدرسه علمیه خابگاهی و80 مدرسه علمیه تحث پوشش معاونت تبلیغ می باشد افزود: جایگاه معاونت تبلیغ مانند تهذیب است ولازم است برنامه های این معاونت مانند سایر معاونت ها جدی گرفته شود و در مدار س علمیه اجرا شود.

مسئول فرهنگی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علیمه استان قم با بیان اینکه هم اکنون 50 معاونت تبلیغ در مدارس فعال است، عنوان کرد: مهمترین رسالت معاونت تبلیغ مدارس عملیه آموزش سماوات و بینات، پذیرش و تشکیل طلاب برای تبلیغ، پی گیری برای برگزاری مراسم مذهبی، برگزاری مسابقات، برگزاری طرح شهید مطهری و طرح بدو تبلیغ در سطوح عالی است.

وی بیان داشت: یکی از مسائلی که لازم است مبلغین و معاونت به آن توجه کند، تبلیغ در آرمستان است، این مسئله لازم است در بین مبلغین بیشتری جدی گرفته شود.

حجت الاسلام معصومی گفت: این معاونت از چند اداره رسانه، اعزام، فِرق و ادیان و مدارس امین و اداره فرهنگی تشکیل شده است.

 مبلغین در حوادث هوشیارتر عمل کنند

حجت الاسلام جلیلی نیز در این گردهمایی از بعضی بد اخلاقی ها دراطراف مدارس علمیه انتقاد کرد و خواستار توجه بیشتر مسئولین فرهنگی و تبلیغی به این نوع مباحث شد.

 مسئول اداره اماکن معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان قم گفت: ظرفیت تبلیغی در قم بسیار زیاد است، ولی معاونین نتواستند از این ظرفیت نهایت استفاده را کنند.

وی عنوان کرد: متأسفانه در اطراف حوزه های علمیه تشکیلات مختلف مانند عرفانهای نوظهور، مسیحیت تبشیری و دیگر مسائل ضد دینی  درحال فعالیت هستند ، نیاز است معاونت تبلیغ در این زمینه هوشیارانه  عمل کند.

حجت الاسلام جلیلی گفت: اگر هوشیاری لازم صورت نگیرد، قطعا مشکلاتی  پیش خواهد آمد و آن وقت نمی شود کاری  از پیش برد.

سرمایه گذاری  گسترده عربستان علیه تشیع

حجت الاسلام عابدی نژاد، نیز دراین مراسم  افزود: اگر چه مشکل اصلی در بحث تبلیغ مسئله مالی است، ولی برای مقابله با هجمه دشمنان لازم است به صورت جهادی فعالیت کرد.  

معاون تبلیغ مدرسه علمیه اباصالح المهدی(عج) گفت: هم اکنون عربستان یک سوم بودجه کشور خودش علیه تشیع وتبلیغ  وهابیت به کار گرفته این نشان می دهد دشمن به شدت درحال فعالیت است.

وی عنوان کرد: اگر چه، کشور از لحاظ مالی دچار مشکلات مالی است و حمایت لازم دراین عرصه به درستی صورت نمی گیرد، ولی نباید از مقابله با دشمنان به صورت جهادی غافل شد.

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha