چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سعادتی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله حکیم (ره) شیروان با اشاره به انجام دید و بازدیدها و صله‌رحم در ایام نوروز گفت: عید نوروز بهترین فرصت تبلیغ چهره به چهره برای طلاب و روحانیون است.

حجت‌الاسلام امید سعادتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی اظهار داشت: تعطیلات عید نوروز و دید و بازدیدهای نوروزی بهترین فرصت برای تبلیغ سبک زندگی اسلامی است.

وی افزود: روحانیون، مبلغین و رسانه‌هایی که در زمینهٔ تبلیغ دین و سبک زندگی اسلامی فعالیت می کنند،، فرصت را از دست ندهند و به بیان آموزه‌های دینی و اسلامی در این ایام بپردازند.

حجت‌الاسلام سعادتی با اشاره به اینکه یکی از برکات عید نوروز دیدار با اقوام و نزدیکان و ترویج صله‌رحم است و باید از فرصت‌ها بهره برد، گفت: هر انسانی اگر می‌خواهد به سعادت برسد باید از این فرصت‌ها بهره گیرد.

وی با بیان اینکه هدف در دید و بازدیدهای نوروزی باید جذب و تألیف قلوب باشد تا منظور صله‌رحم فراهم شود، اظهار داشت: صله‌رحم پاداش دنیوی و اخروی مهم و فراوانی دارد و امامان و پیامبران نیز به اهمیت اجرای آن تأکید فراوان دارند.

مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله حکیم (ره) شیروان با اشاره به اینکه برای دید و بازدید را از بزرگان و افراد مریض شروع کنیم، چراکه با این روش می‌توانیم دل آن‌ها را شاد کنیم، خاطرنشان کرد: دید و بازدیدهای نوروزی و دور ریختن کینه از دل‌ها و توجه به محرومان که بخشی از فرهنگ نوروز است، بسیار شایسته است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha