چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی

حوزه/ رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار با تجلیل از فعالیت های جهاددانشگاهی قم در زمینه های مختلف علمی بر لزوم توسعه علمی قم در عرصه های غدیر حوزوی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی، امروز در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم گفت: فعالیتهای ارزشمند جهاد دانشگاهی واحد استان قم در زمینههای مختلف علمی و فرهنگی و درمانی و پژوهشی مایه فخر جهان تشیع است؛ زیرا این فعالیتها در شهری انجام می شود که عش آل محمد(ص) است.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) تصریح کرد: قم، شهر علم است و خرسندیم که نهادهایی همچون جهاد دانشگاهی در این شهر توانستهاند در عرصه غیر حوزوی نیز فعالیتهای ارزشمند و سطح بالایی ارائه کنند؛ زیرا رشد علمی در این شهر باید در همه عرصهها صورت گیرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه در ادامه برای توفیقات بیشتر این مرکز و خدمت رسانی بیشتر به مردم در عرصههای مختلف دعا کرد.

در ابتدای این مراسم محمد ابراهیم فقیه زاده، رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم با اهدای کتاب دو جلدی نفیس «در حریم حرم» به تشریح بخشهای مختلف این کتاب و همچنین جانمایی عکسهای فاخر حوزوی و علمی قم در این اثر فرهنگی پرداخت.

وی در پایان به تشریح برنامههای علمی، فرهنگی، پژوهشی و درمانی جهاد دانشگاهی پرداخت و خواستار همکاری علمی بیشتر در بعد پژوهشهای علمی نوین و فقه شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha