پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین در شب محاکمه آیت الله عیسی قاسم بیانیه ای صادر کردند و از فرد فرد ملت بحرین خواستند تا در حمایت و دفاع از رهبری دینی بحرین به سمت منزل آیت الله قاسم حرکت کرده و به درگاه الهی دعا کنند تا خداوند ایشان را حفظ کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، علمای بحرین در شب محاکمه آیت الله عیسی قاسم بیانیه ای صادر کردند و از فرد فرد ملت بحرین خواستند تا در حمایت و دفاع از رهبری دینی بحرین به سمت منزل آیت الله قاسم حرکت کرده و به درگاه الهی دعا کنند تا خداوند ایشان را حفظ کند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

{وَالَّذِينَ إِذَا أَصَابَهُمُ الْبَغْيُ هُمْ يَنتَصِرُونَ}

در پی بیانیه ها وروشنگری های فقهای امامیه تکلیف شرعی در حمایت از دین و مذهب و وطن در راستای حمایت از  آیت الله عیسی قاسم  به حدی واضح شده که جای هیچ شک و شبهه ای در آن باقی نمانده است .

و به خوبی واضح و روشن است که این ملت مقاوم و ثابت قدم همیشه و حتی در سخت ترین اوضاع و پیچیده ترین شرایط قادر به اداره اوضاع  و هدایت مسیر به سوی آنچه به آن ایمان دارد با توکل به خداوند بوده است، آنچنانکه جهانیان آنان را بزرگ شمرده و در برابر اراده آنان وسایل خشونت و کشتار خوار گشته.

و شما ای ملت عزیز امروز در مقابل دشوار ترین مرحله در تاریخ مبارزه با نظام مستبد قرار گرفته اید، مرحله ای که در آن ظالمان تمامی داشته هایشان را یکجا جمع کرده اند تا موجودیتت را به محاکمه کشانند و دین و مذهب و مرجعیت شریفت را مورد هدف قرار دهند.

هیچ شک و تردید نیست که خدای متعال با شماست، یاور شماست، و یاری رسان شما با عطای عزم و همت است، و بر شما آرامش و اطمینیان ناز نموده است، به همین سبب است که شما به شکست دادن و پیشمان ساختن برنامه نظام تبعیض گرای سرکش و برگردادندن ورق معادله و کسب پیروزی قادرید.

ای ملت بزرگ شما در مقابل نظام ترسویی هستید که در مقابل روحیه فدایی و عزم کربلایی شما به لرزه افتاده و با نا امیدی در صدد است تا وفای شما را به رهبریتان، حافظتان ، هدایتگرتان ، کشتی نجاتتان بسنجد، و به خوبی می داند که شما در این آزامایش شکست نخورده و نخواهید خورد.

ای پدران و مادران و پسران و دختران ، از تک تک شما می خواهیم همگی امشب به گرد وجود و در بیشه شیران رهبر عالیقدر حلقه زده، از وجودش بهره مند گردید از طهارت و قداست انفاسش خود را سرشار سازید، با دعا به درگاه الهی رفع گرفتاری نموده و از خداوند حفظ ایشان را خواسته و بخواهد تا شما را برای آمادگی در دفاع از ایشان به یاری رساند، حال آن دفاع هر چه باشد و هر هزینه ای داشته باشد و هر چقدر که بلا بزرگ باشد. این بیشه را تا فردا و روزهای بعد ترک نکنید تا اینکه نظام دست تجاوزش را از این مظهر پاکی و شرافت بردارد.

علمای بحرين

١٤ جمادى الآخر ١٤٣٧

١٣ مارس ٢٠١٧

23 اسفند 1395

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha