پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی-مدیر حوزه علمیه فارس

​حوزه/ مدیر حوزه علمیه فارس استان گفت: آیت الله ربانی شیرازی از آغاز شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی همواره یار وهمراه امام خمینی (ره) بود و پس از انقلاب نیز از معتمدین امین و مشاورین خاص امام بود .

​حجت الاالسلام والمسلمین احمد عابدی در حاشیه آئین پنجمین نکوداشت آیت الله شهید عبدالرحیم ربانی شیرازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز اظهارداشت : ایشان از آغاز شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی همواره یار وهمراه امام خمینی (ره) بود و پس از انقلاب نیز از معتمدین امین و مشاورین خاص امام بود .

​مدیر حوزه علمیه استان فارس با اشاره به اینکه علمای بسیاری در سراسر کشور در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثر داشتند، افزود: آیت الله ربانی از مفاخر علمی جهان تشیع  و اسلام بود و مردم، نخبگان و علمای فارس به چنین عالم مجاهد و فرهیخته ای افتخار می کنند .

​وی با بیان این که، شخصیت های بزرگ استان فارس از جمله شهید آیت الله ربانی شیرازی به مردم داخل و خارج از کشور شناسانده و معرفی شوند، ادامه داد: برگزاری نکوداشت این مجاهد شهید فرصت مناسبی برای معرفی و تبیین ابعاد مختلف شخصیت فردی، اجتماعی و سیاسی این عالم فقید برای عموم مردم جامعه به ویژه جوانان است.

​حجت الاسلام والمسلمین عابدی به بصیرت معنوی و سیاسی  شهید آیت الله ربانی شیرازی اشاره کرد و افزود: ایشان شناخت دقیقی از منافقین و سایر گروهک ها  داشت و افرادی را که اکنون در جبهه مخالف نظام و انقلاب هستند، را در آن زمان شناخته و معرفی کرده بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha