پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله العظمی بشیر النجفی

حوزه/ دفتر حضرت آیت الله بشیر النجفی از مراجع نجف اشرف در بیانیه ای تاکید کرد: جنایت دمشق به وضوح نشان می‌دهد مسببان آن نسبت به رسول اکرم (ص) و اهل بیت (ع) و صحابه کراهت، تنفر و دشمنی دارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دفتر حضرت آیت الله بشیر النجفی از مراجع نجف اشرف در پی حادثه انفجاری که در مراقد مقدسه در دمشق رخ داد، در بیانیه ای این اقدامات جنایتکارانه علیه مسلمین را محکوم کرد و این مصیبت را به امام زمان (عج) تسلیت گفت.

متن بیانیه به شرح زیر است:

ارواح تعدادی از شهدا در قبرستان باب الصغیر دمشق و در کنار قبور فرزندان ائمه معصومین (ع) و صحابه پیامبر و تابعین (رض) و بعضی از همسران نبی مکرم (ص) به لقاء الله پیوسته و به سعادت رسیدند.

این اقدام جنایات کارانه در واقع انتقام گیری از تمامی مسلمین است که خون زائرین مراقد فرزندان ائمه معصومین (ع) و صحابه از شیعه و سنی را درآمیخت. این جنایت به وضوح نشان می دهد که مسببان آن نسبت به رسول اکرم (ص) و اهل بیت (علیهم السلام) و صحابه کراهت، تنفر و دشمنی دارند و باید اینان در دنیا و آخرت مورد لعنت قرار بگیرند.

ما به شدت اینگونه اقدامات جنایت کارانه علیه مسلمین محکوم می کنیم و این مصیبت را به حضرت حجت بن الحسن العسکری (عج) و جهان اسلام، خانواده های قربانی تسلیت می گوییم و از خداوند می خواهیم تا آنان را رحمت کند و به سعادت ابدی برساند و برای مجروحین طلب شفای عاجل داریم.

آن چیزی که به همگی ما آرامش می دهد، چشم بیدار خداوند است که عدالت و مجازات را در دنیا و آخرت در حق این وحشی ها که مسلمانان از شیعه و سنی را می کشند، اجرا می کند.

ولا حول ولا قوة إلا بالله العلي العظيم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha