سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
معارفه مدیر کل حوزه ریاست مرکز خدمات

حوزه/ مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی مرکز خدمات حوزه های علمیه با حضور رئیس این مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، شورای هماهنگی اداری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با حضور رئیس و مدیران ارشد این مرکز برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمد محمودی مدیرکل جدید حوزه ریاست مرکز خدمات معرفی و از زحمات حجت الاسلام و المسلمین قمرزاده مدیرکل سابق این اداره کل قدردانی شد.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام و المسلمین قمرزاده، گفت: حجت الاسلام و المسلمین محمودی از نیروهای قدیمی و با تجربه مرکز هستند که در عرصه‌های مختلف فعالیت کرده و آشنا به بخش های مختلف حوزه هستند.
وی بیان کرد: با توجه به سختی‌هایی که در سال 95 با آنها مواجه بودیم، ولی قدم‌های خوبی برای خدمت‌رسانی به سربازان حضرت ولی‌عصر(عج) برداشته شد که باید از کارکنان مرکز خدمات به دلیل فعالیت‌هایشان در این سال تشکر کنم.
رئیس مرکز خدمات تصریح کرد: ما باید فعالیت‌های خود را در یک سال گذشته مورد ارزیابی قرار دهیم، ولی باید بدانیم ارزیابی خداوند از لحظه به لحظه های کار، تلاش و فعالیت هایمان نیز صورت می گیرد.
وی ابراز داشت: با توجه به رویکردهای جدید برخی نهادهای حوزه، مسئولیتمان در سال آینده نسبت به سال جاری و سال‌های قبل بسیار بیشتر شده است و باید همت و تلاشمان را مضاعف کنیم تا سال آینده سالی توام با موفقیت در خدمت رسانی به سربازان حضرت ولی عصر(عج) داشته باشیم.
همچنین، حجت‌الاسلام و المسلمین محمودی در این جلسه با بیان اینکه خدمت در مرکز خدمات توفیق بزرگی از سوی خداوند است گفت: ما وظیفه داریم که به عنوان خدمت‌گزاران به سربازان حضرت ولی‌عصر(عج) در هر مسئولیتی نهایت تلاش و کوشش خود را انجام دهیم.
وی ارتباط وسیع با معاونت‌ها و مدیران مرکز خدمات را یکی از ویژگی‌های حوزه ریاست عنوان کرد و افزود: رفاقت در کار ما بسیار مهم است و اگر نباشد سختی‌های کار افراد را خسته می‌کند.
همچنین حجت الاسلام و المسلمین قمرزاده با اشاره به اهمیت بخش حوزه ریاست در مرکز خدمات گفت: حوزه ریاست بازوی بسیار مهمی برای رئیس مرکز خدمات در ایجاد هماهنگی در داخل سازمان است.
وی ضمن آرزوی موفقیت و توفیق برای حجت الاسلام و المسلمین محمودی در این سمت جدید افزود: باید با همکاری یکدیگر در مرکز خدمات تلاش کنیم که حوزه ریاست، بخشی فعال و با نشاط باشد.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha