پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سمیه عزیزی - معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اهمیت نقش زنان در جامعه اسلامی، گفت: زنان می توانند نقش مؤثری در پرورش نسل مؤمن و انقلابی داشته باشند.

خانم سمیه عزیزی، عصر امروز و در حاشیه اجلاس مدیران و معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران  استان لرستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهار داشت: در این اجلاسیه، خواهران مبلغه با موضوعات آموزشی مختلف از جمله تبیین حیات طیبه آشنا می شوند تا در قرارگاه های فرهنگی پیش بینی شده، این آموزش ها به افراد مختلف، منتقل شود.

وی افزود: خواهران طلبه در این اجلاسیه، با ابعاد مختلف نقش آفرینی و تأثیرگذاری مبلغان در مقابله با اهداف شوم فرهنگی دشمن آشنا خواهند شد تا بیش از پیش به اهمیت جایگاه خود پی ببرند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان خاطرنشان کرد: در این اجلاسیه، مدیران، معاونان و مبلغانی، از سرتاسر مدارس علمیه خواهران سطح استان لرستان، محورهای تبلیغی خود را بر حسب نیازهای اجتماعی و فرهنگی مناطق هدف، دریافت خواهند کرد تا برای اجرای این طراحی های فرهنگی، آماده شوند.

خانم عزیزی خاطرنشان کرد: امروز مدیران و معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران سرتاسر استان لرستان، فرم های سنجش نیازها و ظرفیت های تبلیغی مناطق را تحویل خواهند داد تا برنامه ریزی لازم تبلیغی روی آن ها صورت گیرد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در ادامه سخنان خود، با تأکید بر این که امروز فعالان و مبلغان حوزوی، اعم از خواهر و برادر، باید با رویکردهای تبلیغی نوین و کارآمد آشنا باشند، گفت: در شرایط کنونی، آشنایی مبلغان و مبلغات با شیوه های نوین تبلیغی، برای ترویج آموزه های دینی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار ضروری است.

عزیزی با اشاره به اهمیت نقش زنان در جامعه اسلامی، گفت: زنان می توانند نقش مؤثری در پرورش نسل مؤمن و انقلابی داشته باشند.

خاطرنشان می شود، اجلاسیه مدیران و معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران سطح استان لرستان، عصر امروز و در محل سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه خواهران استان لرستان برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha