سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام امیرحسین فرجی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان، توجه به اخلاق را از اولویت های مدارس خواند و ابراز داشت: اخلاق زیر بنای هر جامعه ای است و تا زمانی که اخلاق مهم تلقی نشود، با آسیب های جدی مواجه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام امیرحسین فرجی، امروز در دیدار با طلاب مدرسه علمیه آیت الله مصطفوی(ره) کاشان، با تأکید بر این که طلبه در ابتدای تحصیل  باید با ادعیه، قرآئت و مفاهیم قرآن آشنا شود، اظهار داشت: اولین چیزی که  مردم از یک طلبه در زمان تبلیغ می خواهند، آشنایی با قرآن و عترت و همچنین ادعیه است.

وی در ادامه بحث‌های مشاوره ای، خانواده ، قرآن وعترت و اخلاقی را از مهمترین وظایف معاونت تهذیب حوزه های علمیه برشمرد و بر ضرورت نظارت اساتید بر طلاب تاکید کرد و افزود: اساتید باید به صورت متمرکز در مدارس حضور داشته باشند تا با مسائل اخلاقی طلاب آشنا شده و بتوانند در صورت نیاز، مشکلات آنها را برطرف کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان، توجه به اخلاق را از اولویت های مدارس خواند و ابراز داشت:  اخلاق زیر بنای هر جامعه ای است و تا زمانی که اخلاق مهم تلقی نشود، با آسیب های جدی مواجه خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha