چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله قبلان و شیخ قطان

حوزه/ شیخ احمد قطان رئیس جمعیت "قولنا والعمل" لبنان در رأس هیئتی با آیت الله عبد الامیر قبلان نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان دیدار کرد و دو طرف پیرامون اوضاع کلی لبنان و منطقه بحث و گفتگو کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، رئیس جمعیت "قولنا والعمل" لبنان شیخ احمد قطان در رأس هیئتی با آیت الله عبد الامیر قبلان نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان دیدار کرد و دو طرف پیرامون اوضاع کلی لبنان و منطقه بحث و گفتگو کردند.

آیت الله قبلان: مسلمانان وحدت خود را تحکیم بخشند

آیت الله قبلان در این دیدار بر ضرورت همکاری و همبستگی مسلمانان در جهت حفظ و تحکیم وحدت و یکپارچگی امت و پایبندی به روش اعتدال و دوری از افراطی گری تاکید کرد و افزود: مسلمانان باید در میدان مبارزه با تروریسم که مخالف آموزه ها و ارزش های دینی است، مشارکت و همکاری کنند.

وی تاکید کرد:وحدت ملی یکی از نمادهای قدرت لبنان است و ملت لبنان باید از طریق تلاش برای منافع کشور و مردم، به خود تحکیم بخشند و ارتباط، گفتگو و همکاری متقابل را تقویت کنند تا همزیستی مسالمت آمیزی در این کشور برقرار شود و مردم از استقرار، امنیت و صلح برخوردار شوند.

شیخ قطان: وحدت ملی و اسلامی ضامن بقای لبنان است

شیخ احمد قطان به نوبه خود گفت: باید وحدت ملی و اسلامی تحکیم یابد؛ چراکه  لبنان تنها از طریق وحدت اسلامی و ملی می تواند باقی بماند.

وی افزود: ملت لبنان باید در کنار مقاومت و ارتش لبنان بمانند و از آن حمایت کنند؛ چرا که ما این مقاومت را متعلق به گروه، طایفه یا مذهبی نمی دانیم بلکه متعلق به همه است. اقدامات امروز مقاومت و حزب الله تنها در جهت دفاع از تمام طایفه ها و مذاهب لبنان صورت می گیرد، پس همگی باید قدر دان آن باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha