جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 حضرت آیت الله سبحانی

حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی گفتند: برای ما بد است که در عید ملی، خود را عزادار کرده و در پایان تعطیلات این تعداد کشته و زخمی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله سبحانی صبح امروز در درس خارج اصول در مسجد اعظم قم به موضوع تعطیلات نوروز اشاره کردند و گفتند: عید نوروز، عید ملی ماست تا به همدیگر سر زده؛ به فقرا کمک نموده، صله ارحام انجام داده و به درد یکدیگر برسیم.

ایشان اظهار داشتند: متأسفانه آنچنان تبلیغ بر سفر می کنند که همه مردم می خواهند به سفر بروند و نتیجه این تبلیغ هم آن می شود که انبوه بسیاری از ماشین‌ها در جاده ها به راه افتاده که نه راه های ما کشش این همه ماشین را دارد؛ نه ماشین های ما در آن حد استاندارد است و نه  برخی  راننده های  خبره هستند و در پایان هم این آمار را از پلیس راه می شنویم که می گویند امسال 600 کشته و هزاران زخمی داشته ایم.

این مرجع تقلید با بیان این مطلب که این چه تبلیغی است که برای سفر می کنید؟، ابراز داشتند: باید تبلیغ کنید که مردم در شهرها و روستاهای خود مانده و به صله ارحام بپردازند؛ البته کسانی هم هستند که مسافرت برای آنان ضرورت داشته و باید انجام دهند؛ اما زمانی که ضرورتی برای  سفر نیست؛ چرا مدام تبلیغ بر سفر می کنید.

حضرت آیت الله سبحانی خاطرنشان ساختند: صدا و سیما باید برنامه خود را تغییر داده و مردم را به ماندن در خانه ها و شهرهای خود دعوت کنند؛ مگر اشخاصی که ضرورت دارند.

این استاد برجسته حوزه تصریح کردند: برای ما بد است که در عید ملی، خود را عزادار کرده و در پایان تعطیلات این تعداد کشته و زخمی داشته باشیم.

معظم له در پایان بیان داشتند: ان شاءالله ششم فروردین ماه سال آینده از ساعت 9 رسمی درس را آغاز خواهیم کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha