جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پاسخ مبلغان دینی به سوالات جوانان سوئیسی

حوزه / مرکز اسلامی و فرهنگی اهل بیت (ع) در کشور سوئیس اقدام به برگزاری جلسات پاسخگویی به سوالات دینی جوانان کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مرکز اسلامی و فرهنگی اهل بیت (ع) در کشور سوئیس اقدام به برگزاری جلسات پاسخگویی به سوالات دینی جوانان کرده است.

در این جلسات با بهره گیری از فضای مجازی، جوانان پرسشهای خود درباره موضوعات مختلف دینی را مطرح کرده و مبلغان به صورت آنلاین و به زبان آلمانی پاسخ می دهند.

«محمدرضا سمسار خیابانی» مؤسس و مسئول مرکز اسلامی و فرهنگی اهل بیت (ع) در کشور سوئیس و عضو مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در همین رابطه به خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: با توجه به نامه های مقام معظم محمدرضا سمسار خیابانی» مؤسس و مسئول مرکز اسلامی و فرهنگی اهل بیت (ع) در کشور سوئیسرهبری برای جوان در غرب ،مرکز اسلامی و فرهنگی اهل بیت (ع) در سوئیس تصمیم گرفت  نه تنها در ارسال این پیام سهیم شود بلکه زمینه را برای آشنایی بیشتر جوانان با معارف دینی فراهم آورد.

وی افزود: در همین راستا از اوایل سال میلادی 2017 با همکاری اساتید آلمانی زبان جامعة المصطفی، کلاسهائی را به صورت ویدئو کنفرانس برای جوانان سوئیسی در خصوص  شناخت بهتر از اسلام  راه اندازی کردیم که مورد استقبال جوانان سوئیسی  قرار گرفته است.

خیابانی با اشاره به اینکه این کلاسها از طریق ویدوئوکنفرانس برگزار می شود ابراز داشت: با توجه به هزینه های سنگین سفر و مشکلات ویزا  برای حضور مبلغین، ارتباط در فضای مجازی بهترین گزینه ای است که مرکز اسلامی و فرهنگی اهل بیت (ع) توانسته یک خلاء را برای جوانان علاقه مند به فراگیری علوم اسلامی پر کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha