سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام علی نصیری - مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت: در سال جاری تعداد طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه بیش از ۲۶۰ نفر بوده که با احتساب طلاب غیررسمی این تعداد به ۲۷۰ طلبه نیز می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین علی نصیری، صبح امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه گفت: خوشبختانه در سالهای گذشته تا کنون این مرکز در تربیت و آموزش طلاب جوان نقش بسزایی داشته است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه با بیان این که این مدرسه از نظر جذب و تربیت طلاب بیشترین آمار را در سطح استان دارد، گفت: در سال جاری تعداد طلاب مدرسه بیش از 260 نفر بوده که با احتساب طلاب غیررسمی این تعداد به 270 طلبه نیز می رسد.

وی در ادامه به برخی از برنامه های این مرکز آموزشی اشاره داشت و گفت: ان شاءالله در سال آینده برنامه های خاصی برای جذب بیشتر طلاب و علاقمندان به تحصیل در دروس دینی خواهیم داشت.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه در ادامه با تاکید بر اینکه برنامه های فرهنگی و مذهبی نقش بسیار مهمی در معرفی مدارس علمیه به سطوح مختلف جامعه دارد، اظهار داشت: در سال جاری این مدرسه برنامه های فرهنگی بسیاری برگزار کرده و همچنین از اساتید، مسئولان و شخصیت های کشوری زیادی برای حضور در بین طلاب این مدرسه دعوت به عمل آورده است.

حجت الاسلام نصیری در پایان بیان داشت: امیدواریم که بتوانیم در زمینه آموزش و تربیت طلاب مجرب و با علم، عملکردی موفق و در شان دین داشته باشیم و برای رسیدن به این هدف نیازمند یاری و تلاش بیش از پیش اساتید و مدرسان حوزوی هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha