پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
راهیان نور

حوزه/ حجت الاسلام نوری اردوهای راهیان نور را فرصتی جهت مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمنان دانست و بر توجه بیشتر به این موضوع تأکید کرد.

حجت‌الاسلام محمود نوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه در بیرجند، با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز و افزایش استقبال مردم در این ایام تعطیل، برای حضور در اردوهای راهیان نور، اظهار داشت: راهیان نور زمینه ساز تقویت و تفکر  روحیه انقلابی مردم و به ویژه جوانان است.

وی با بیان این که اردوهاي راهيان نور در راستای آشنايي بیشتر مردم با فرهنگ ايثار و شهادت برگزار می شود، گفت: حضور مردم در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور از اتفاقات بزرگ فرهنگی و برنامه ارزشمندی است، که باید اقشار مختلف مردم را از طریق آن با رشادت ها و فرهنگ ناب اسلامی آشنا کنیم.

این کارشناس فرهنگی بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و یکپارچگی تأکید کرد و افزود: اعزام نسل جوان و نوجوان به مناطق عملیاتی از مهمترین ضروریات است، که باید مسؤولان استانی و مدیران ارشد در این رابطه تصمیمات درستی را اتخاذ نمایند تا نسل جوان بتوانند با حضور در این مناطق بهترین بهره برداری را ببرند.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه اگر می‌خواهيم جوانانی متعهد داشته باشيم بايد آنها را با جبهه‌های نبرد و راهی را كه شهدا پيموده اند، آشنا سازيم، افزود: باید در روایتگری خاطرات 8 سال دفاع مقدس اتفاقات جنگ تحمیلی را بدون تحریف و مبالغه تبیین کنیم.

وی با اشاره به اینکه اردوهای راهيان نور در تقويت روحيه ايثارگری تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: اخلاص و ایثارگری رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس الگوی مناسبی برای جوانان است.

این فعال فرهنگی به تهدیدات کنونی دشمن در عرصه های فرهنگی اشاره کرد و توضیح داد: نسل جوان جامعه با تهدیدات فرهنگی روبه‌رو هستند، که اردوهای راهیان نور فرصتی جهت مقابله با این تهدیدات است.

انتهای پیام//

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha