پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امامزاده سیدجلال الدین اشرف(ع )

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی از برگزاری مراسم سال‌تحویل در ۲۷ امامزاده شاخص استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی‌اکبر صفری، ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: مراسم لحظه سال‌تحویل امسال در سطح ۲۷ امامزاده شاخص این استان همراه با برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه لحظه سال‌تحویل در امامزاده‌های سید عباس (ع) بجنورد، حمزه رضای شیروان، زین‌العابدین سنخواست، امامزاده جعفر اسفراین، امامزاده ابراهیم انصار مانه و سملقان و امامزاده جعفر سیاهدشت فاروج به‌صورت محوری و ویژه برپا خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی با بیان اینکه اجرای برنامه‌ها یک ساعت قبل از سال نو آغاز می‌شود، گفت: سخنرانی، مناجات و اجرای سرود و پخش زنده مراسم تحویل سال از آستان مقدس امامزاده سید عباس بجنورد در شبکه استانی در دستور کار قرار دارد.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری در سطح ۳۳ امامزاده شاخص استان اظهار داشت: طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفندماه سال جاری تا ۱۵ فروردین برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام صفری با اشاره به اعزام 38 روحانی مبلغ از قم به استان در ایام نوروز، گفت: از ظرفیت روحانیان موجود در استان نیز برای اجرای طرح‌های این سازمان در ایام نوروز استفاده می‌شود.
وی همچنین با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت در این ایام، گفت: خیمه‌های معرفت در سطح 17 بقعه متبرکه استان برپا می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: خیمه‌های معرفت در قالب غرفه‌های جداگانه به مشاوره‌هایی در ارتباط با وقف، خانواده و پاسخ به مسائل شرعی پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha