چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جلسه تفسیر قرآن حجت الاسلام والمسلمین عابدینی

حوزه / امام جمعه قزوین گفت: اهل تقوا از آیات نورانی قرآن که نسخه درمان دردهای معنوی و روحی انسان است، بهره برداری می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امروز در جلسه تفسیر قرآن، جمع ائمه جمعه و جماعات، مدیران مدارس علمیه و اساتید حوزه علمیه قزوین که  در سالن اجتماعات شبستان امیرالمومنین (ع) برگزارشد، اظهار داشت: قرآن منبع  فضائل و خوبی ها، شفا و در بردارنده دستورالعمل های فردی و اجتماعی می باشد.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین انس با قرآن را مستلزم داشتن تقوا، طهارت درونی و ایمان دانست و افزود: نمی توان بدون باور وایمان واعتقاد راسخ از قرآن بهره مند شد، چرا که هر کسی به اندازه ایمانش از قرآن استفاده می نماید.

وی ادامه داد: هر چقدر ایمان سست تر باشد، به آسانی از آیات نورانی عبور می کنیم و متاسفانه برای برخی از افراد نه تنها هدایت، شفا و رحمت نیست، بلکه خسارت محسوب می شود، چرا که خود را بی نیاز از قرآن می بینند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ادامه داد: خسارت مند ترین انسان ها کسانی هستند که همه تلاش و فکرشان در این دینا خلاصه می شود و مشغول دنیا طلبی هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha