پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله علما در جمع اساتید و طلاب مدرسه امام خمینی(ره) کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه بر ضرورت انقلابی ماندن حوزه تاکید کرد و گفت: این مسئله از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب است، لذا طلاب و روحانیون باید در این مسیر گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه، با اشاره به نقش تقوا در زندگی انسان، اظهار داشت: داشتن تقوا به هنر و خطابه در منابر نیست و باید در وجود انسان رسوخ کند تا از این عطیه الهی بهره مند شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه خطاب به طلاب جوان، گفت: دوران طلبگی از یک طرف درس خواندن است و از سوی دیگر جمع آوری سرمایه های معنوی و خدایی و این تفاوت درس طلبگی با دیگر رشته هاست.

وی تاکید کرد: تقوا به تنهایی نمی تواند انسان را به سر منزل مقصود برساند، لذا فرد متقی باید هم اخلاق داشته باشد و هم علم.

آیت الله علما تاکید کرد: وقتی انسان به سلاح تقوا مسلح باشد، بی شک در هر کاری موفق خواهد بود و این از نعمات الهی است و رضایت خداوند زمانی حاصل می شود که ما اهل تقوا و خداترس بوده و به دنبال خدمت واقعی به خلق خداوند باشیم.

وی  در پایان، بر ضرورت انقلابی ماندن حوزه تاکید کرد و گفت: این مسئله از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب است، لذا طلاب و روحانیون باید در این مسیر گام بردارند.

برپایه این گزارش، در پایان این دیدار، پژوهش سرای مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه با حضور آیت الله علما، افتتاح شد.

انتهای پیام

  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha