جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 411416
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
کانون جوانان طهور اتریش

حوزه/ مرکز اسلامی امام علی(ع) وین با همت جوانان مقيم اتریش از مليت های مختلف اقدام به تأسيس کانون جوانان طهور نمود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مرکز اسلامی امام علی(ع) وین با همت جوانان مقيم از مليت های مختلف اقدام به تأسيس کانون جوانان طهور نمود.

این کانون دینی با هدف رشد و تعالی جوانان در مسير عبوديت و تقويت بنيان های معرفتی و دينی مخاطبين خود تاسیس شده است.

اين کانون دارای سه شاخه سياسی، علمی و فرهنگی می باشد.  شاخه سياسی فعاليت های سياسی مرتبط با جهان اسلام و جهان تشيع را رصد و اقدامات لازم را طراحی و اجرا خواهد کرد. شاخه علمی جهت افزايش معرفت دينی جوانان (دختران و پسران) و نيز خانواده ها، و افزايش آمادگی آنان جهت زيست مؤمنانه و همدلانه در جوامع غربی با تشکيل کلاس ها و گارگاه های علمی فعالیت می کند. شاخه فرهنگی هم جهت اجرای فعاليت های فرهنگی و مذهبی از قبيل مسابقات، طراحی فعاليت های آموزشی و پرورشی، ورزشی و اردوها در غالب برنامه های مذهبی ایجاد شده است.

برای هر يک از شاخه های فوق، هيئت مرکزی تشکيل يافته است و هسته مديريتی هر کدام از شاخه ها در جلسات مستقلی با حضور هيئت مرکزی توسط رأی گيری انتخاب گرديده است و هر کدام از شاخه های سه گانه فوق در حال حاضر مشغول طراحی برنامه های مد نظر و مرتبط با اهداف و حوزه های فعاليتی خود می باشند.

مرکز اسلامی امام علی(ع) از عموم جوانان مقيم منطقه دعوت کرده است جهت همياری در طراحی و اجرای کيفی فعاليت های مرتبط با حوزه سياسی، علمی و فرهنگی به اين کانون بپيوندند. همچنین جهت اطلاعات بيشتر به وبگاه مرکز اسلامی امام علی(ع) مراجعه نموده و يا با معاونت فرهنگی مرکز تماس حاصل نماييد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha