پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آل سعود

حوزه/ حاج غفور آخوند یزدی با اشاره به جنایات آل سعود، گفت مسلمانان باید با اتکا به قدرت اتحاد میان مذاهب مختلف در برابر تحریکات نظام غرب و دشمنان اسلام ایستادگی کنند.

حاج غفور آخوند یزدی، امام جمعه باغلق خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بجنورد، با تاکید بر ضرورت تقویت وحدت امت اسلامی، گفت: اتحاد، علاوه بر این که میان شیعه و سنی در کشور جمهوری اسلامی باید وجود داشته باشد می بایست در میان کشورهای اسلامی نیز وجود داشته باشد.

امام جمعه باغلق خراسان شمالی ادامه داد: شیعه و سنی در طول تاریخ در کنار همدیگر با اتحاد کامل زندگی کرده اند و باید تا زمان ظهور وجود داشته باشد و تحت تأثیر نقشه های دشمنان قرار نگیریم.

وی با اشاره به اهمیت بصیرت در تشخیص مسلمان از منافق، یاد آور شد: افرادی به نام اسلام در کشورهای اسلامی نفوذ کرده و سعی در بر هم زدن اتحاد میان مسلمانان دارند.

حاج غفور آخوند یزدی، نسل کشی در امت اسلام را بدعتی نامبارک خواند و با اشاره به اقدامات خصمانه عربستان سعودی گفت: این اقدامات در جهت سیاست های دشمنان اسلام صورت می گیرد و آل سعود خلاف دستورات اسلام عمل می کند.

امام جمعه باغلق خراسان شمالی تصریح کرد: وضعیت اهل سنت بسیار متفاوت با قبل از انقلاب است و این به برکت انقلاب اسلامی و حضرت امام(ره) است.

وی، امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب اسلامی را منادیان وحدت خواند و گفت: امام خامنه ای رهبر و اولی الامر ما هستند و ما بر خود لازم می دانیم که از ایشان پیروی کنیم.

حاج غفور آخوند یزدی در پایان، اطاعت از ولی فقیه برای ایجاد اتحاد و وحدت مسلمانان و حفظ اسلام را ضروری دانست.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha