جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه ماهانه با اساتید و طلاب بسیجی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر استان کرمانشاه

حوزه/ یک تحلیلگر مسائل سیاسی، گفت: چشم جهانیان به دنبال انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، دکتر سلطانی کارشناس مسائل سیاسی در جلسه ماهانه اساتید و طلاب بسیجی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر استان کرمانشاه، اظهار داشت: یکی از برنامه های لازم و ضروری بسیج طلاب، برگزاری مستمر جلسات تحلیل سیاسی و مسائل روز می باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی و خاورمیانه در ادامه سخنانش به موضوع انتخابات پیش روی ریاست جمهوری ایران در اردیبهشت ماه سال 96 و همچنین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد، گفت: این انتخابات نه فقط در داخل کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، بلکه چشم سیاستمداران بین الملل و دولت های منطقه خاورمیانه و کل دنیا به این انتخابات معطوف خواهد بود؛ لذا این اهمیت و حساسیت، می طلبد که مردم حضوری پرشور و هوشمندانه در روز انتخابات داشته باشند تا دوباره پایبندی خود به نظام و ولایت فقیه را به نمایش بگذارند.

وی در ادامه با بیان این که امروز سلاح دشمنان اسلام، ایجاد تفرقه و فرقه سازی در بین امت اسلام است، گفت: امروز دشمنان اسلام از غفلت مسلمانان سوء استفاده کرده و باعث اختلاف و تفرقه بین مسلمین و تضعیف وحدت و همدلی شده اند؛ لذا باید هوشیاری خود را حفظ کرده و به فرموده امام راحل، همیشه و در همه حال پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

سلطانی در ادامه با اشاره به اینکه جامعه امروزی نیازمند داشتن افرادی متعهد و روشنفکر است، گفت: طلاب و روحانیون باید در این زمینه نقش بصیرتی و روشنگری خود را به بهترین نحو ممکن ایفا کنند تا توطئه های دشمنان و بدخواهان داخلی و خارجی همچنان بی اثر گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha