جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سیدسیف الله موسوی در دیدار جوانان عضو ستاد نماز جمعه شهرستان گیلانغرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب گفت: تمسک به آموزه های دینی و استمداد به فرایض شرعی و اسلامی راهکار استقرار فرهنگ نبوی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام سیدسیف الله موسوی در نشستی با جوانان عضو ستاد نماز جمعه شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: جوان در ابتدای راه تعالی و کسب قداست و پاکدامنی است و تا وقتی که نهال جوانی در بستری پاک و طاهر کشت و ارتزاق کند، طبیعتا نتیجه آن که همان منش و رفتار اجتماعی و اخلاقی انسانهاست،  نیز قدیس و طاهر خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب ترویج و بسط فرهنگ معنوی دینی و اسلامی را ضرورت امروز جامعه دانست و تصریح کرد: امروز دشمنان نظام تلاش وسیعی برای ضربه زدن به مبانی اعتقادی جوانان دارند، لذا برای خنثی کردن دسیسه مستکبران، باید با تلاش فرهنگی ریشه دار و توجه به جوانان، اندیشه شیطانی آنان را بی اثر کنیم.

امام جمعه موقت گیلانغرب، تمسک به آموزه های دینی و استمداد به فرایض دینی و اسلامی را راهکار استقرار فرهنگ نبوی در جامعه دانست و افزود: با حسن خلق و پررنگ سازی مباحث معنوی و فرهنگی نماز جمعه، می توان جوانان را مجذوب و ترغیب به حضور در نماز جمعه نمائیم و البته در این  راستا جوانان عضو ستاد باید تلاش وافری داشته باشند.

در ادامه این جلسه، مسئول ستاد نماز جمعه گیلانغرب بر ضرورت حضور فعال و پویای جوانان در مراسم های مذهبی تاکید کرد و اظهار داشت: جوانان در ابتدای انقلاب و در سالهای دوران دفاع مقدس  بر مبنای عقاید شرعی و انقلابی به ندای رهبر خود لبیک گفتند و با حضور در میدان جنگ رسالت اصیل خود در امر دفاع از آرمان های انقلاب را به منصه ظهور نشاندند.

علی شیر پرنور تصریح کرد: در برهه کنونی آنچه نیاز جوانان ما برای نیل به سعادت و خوشبختی است  تمسک به آرمانهای اسلامی و تعهد به فرایض دینی است که باید برای فعالیت و جذب جوانان در این امر همه ما با تعامل و تلاش نماییم .

وی به نقش پر اهمیت جوانان در شکل گیری یک جامعه سالم و متکی به فرهنگ دینی و اسلامی اشاره کرد و گفت: جوانان در آینده عهده دار مسئولیت ها در جامعه خواهند بود و چنانچه فرهنگی معنوی دینی در قلوب این جوانان متبلور شود شاهد نتایج پر بار و موثر آن در بطن جامعه خواهیم بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha