پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی

حزوه/تولیت آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام گفت: امروز به برکت اهل‌بیت ، انقلاب اسلامی و مجاهدت امام و شهدا، عرصه برای کارهای دینی فراهم است و مبلغان دین با حفظ حرمت و شأن در برنامه‌ها حضور می‌یابند و مردم نیز پذیرای سخنانشان هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح آرامش بهاری اوقاف که در مزار شیخان قم برگزار شد، گفت: ما بر اساس رسالتی که بر دوش حوزویان  است، باید دین خدا را تبلیغ کنیم، ازاین‌رو باید خود را برای انجام‌ این  وظیفه مهم  آماده کنیم.
وی بابیان این‌که اهل‌بیت(ع) در مسیر تبلیغ دین خدا همواره زحمات و ناملایمت های زیادی را تحمل کردند، گفت: امروزه به برکت اهل‌بیت(ع) و انقلاب اسلامی و مجاهدت امام و شهدا، عرصه برای کارهای دینی فراهم است و مبلغان دین با حفظ حرمت و شأن، در برنامه‌ها حضور می‌یابند و مردم نیز پذیرای سخنانشان هستند.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام افزود: در این شرایط، حجت بر همه ما تمام است و در صورت کم‌کاری، خسارت‌های زیادی را متحمل خواهیم شد.
وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که بقاع متبرک باید کانون‌های فرهنگی باشند، گفت: اقدام سازمان اوقاف و امور خیریه در اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری، کاری ارزشمند و درخور تحسین است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha