سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
 اسماعیل حسینی مقدم

حوزه/حجت الاسلام حسینی مقدم گفت: ششمین طرح آرامش بهاری در ۳۰ امامزاده و با حضور۱۲۰ مبلغ در قم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام حسینی مقدم پیش از ظهر امروز  در نشست خبری که با موضوع طرح آرمش بهاری در قم برگزار شد به تشریح برنامه های این طرح پرداخت و ضمن تبریک عید نوروزی گفت: عید نوروز جایگاه ممتازی در آئیین ملی ایرانیان دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم در ادامه افزود: زیارت و حضور در جوار حرم امامزادگان از مباحثی ارزشی است که از قدیم الایام مورد توجه ایرانیان در طول سال و به خصوص در ایام عید بوده است به همین دلیل سازمان اوقاف، برای بهره مندی بیشتر مردم از فضای روحانی و معنوی امام زادگان، ششمین«طرح آرامش بهاری» را در امامزادگان کشور آغاز کرده است.

وی عنوان کرد: این طرح در 30 امامزاده قم برگزار می شود و 120 ملبغ و روحانی در این امام زادگان حضوردارند و مشغول فعالیت تبلیغی می باشند.

حجت الاسلام حسینی مقدم گفت: برگزاری خیمه معرفت، کودک، فضای مجازی، چندرسانه ای، ترویج، عفاف و حجاب، قرآن بخوانید و جایزه بگیرید، برگزاری نماز جماعت، پاسخ گویی به شبهات و سؤال های شرعی و مشاوره ای از جمله برنامه هایی است که در بقاع متبرکه قم برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: سعی شده در این برنامه ها از مبلغینی استفاده شودکه از توانایی، قدرت و تجربه خوبی برخودار می باشند.

وی عنوان کرد: در طرح آرامش بهاری، سایر نهادهای  فرهنگی مرتبط با امامزادگان و بقاع متبرکه برای بهتر شدن برنامه و خدمت رسانی در امام زادگان فعال خواهند بود.

*15 امامزاده درقم آماده پذیرش و اسکان زائرین است

حجت الاسلام حسینی مقدم با بیان اینکه حدود 15 امامزاده، آماده پذیرش و اسکان از زائرین است، گفت: اقامه نماز جماعت، برنامه سال تحویل و برگزاری مراسم سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) نیز از دیگر برنامه هایی است که در بقاع متبرکه و امامزادگان به اجرا گذاشته خواهد شد. 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم در پایان افزود: امروز صبح  با حضور حجت الاسلام و المسلمین سعیدی، تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه(س) طرح آرامش بهاری در شیخان قم آغاز شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha