جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مصطفی محمددوست مدیر مؤسسه جهادی فرهنگی عباد قم

حوزه/ با تدابیر اتخاذ شده، مقرر شده است که تا پایان سال ۹۶، هر حوزه علمیه، یک گروه جهادی قوی برای پیشرفت و آبادانی کشور داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام مصطفی محمددوست، مدیر مؤسسه جهادی فرهنگی عباد، پیش از ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: گروه جهادی تبلیغی عباد، از سال 87، با نیت پیشرفت و آبادانی مناطق محروم، فعالیت خود را آغاز کزد.

وی با بیان اینکه در این راستا تاکنون 52 اردوی جهادی در حوزه فرهنگی و اشتغال زایی برگزار شده است، افزود: همچنین 150 نفر از طلاب در ماه های گذشته به دو منطقه محروم اعزام شدند.

مدیر موسسه جهادی فرهنگی عباد بیان کرد: این مؤسسه در کنار محرومیت زدایی، نخبه پروری را در دستورکار دارد و در این راستا اقدامات مؤثری انجام خواهد شد.

حجت الاسلام محمددوست خاطرنشان کرد: حدود 2 سال است که ستاد طلاب با نیت ترویج روحیه جهادی در حوزه های علمیه شکل گرفته است، که در این راستا مقرر شده است که تا پایان سال 96، هر حوزه علمیه یک گروه جهادی قوی برای پیشرفت و آبادانی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: گروه جهادی که امروز اعزام می شوند به شهرستان سربیشه، درح و لانو می روند، سال گذشته در چاه شولک مسجد و سرویس بهداشتی احداث کردند و تنها مشکل آن روستا رسیدگی به جاده است.

مدیر موسسه جهادی فرهنگی عباد با بیان اینکه در این گروه های جهادی بحث فرهنگی نیز رشد کرده است، یادآور شد: در این اردو، 3 وعده نماز جماعت برگزار میشود و این گروه از صبح تا ظهر کار عمرانی کرده و بعد از نماز عصر کار فرهنگی را آغاز می کنند؛ و البته شبها نیز به انجام کار آموزشی می پردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha