پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محفل انس با قرآن کریم کرمانشاه

حوزه/مدیر مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) گفت:‌ در سال آینده قصد داریم که درس خارج را نیز در این مدرسه دایر کنیم، البته برای تحقق این رویداد مهم نیازمند یاری و مساعدت حوزه علمیه قم هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت امام خمینی (ره) محفل انس با قرآن کریم، پیش ظهر امروز به همت مدرسه علیمه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه و با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در مجتمع فرهنگی بعثت برگزار گردید.

در این مراسم، علی عسگری و حاج ابوطالبی از قاریان مطرح استان کرمانشاه آیاتی چند از کلام الله مجید قرائت کردند و گروه "رایة الهدی" نیز به اجرای تواشیح پرداختند.

 در ادامه حجت الاسلام حمیدرضا نادری، مدیر مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) به برنامه های این ممدرسه  اشاره کرد و گفت: خوشبختانه حمایت های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و نیز مساعدت های همیشگی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه باعث توسعه کمی و کیفی این مدرسه شده است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 160 طلبه در مدرسه علمیه آیت الله بروجردی(ره) در حال تحصیل هستند و امکانات در این مرکز برای طلاب جوان مهیا و در سطح ممتاز است.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) خاطرنشان کرد:‌ در سال آینده قصد داریم که درس خارج را نیز در این مدرسه دایر کنیم، البته برای تحقق این رویداد مهم نیازمند یاری و مساعدت حوزه علمیه قم هستیم.

 حجت الاسلام غلامی از اساتید مدرسه علمیه آیت الله بروجردی(ره) نیز گفت: حضرت فاطمه دخت نبی اکرم (ص) در بین زنان عالم یکتا و بی نظیر است.

برپایه این گزارش،  در پایان این برنامه از همسران طلاب و روحانیون به مناسبت میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) با اهدا هدایایی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha