چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علی شفیعی - معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی - در جمع طلاب

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به این که طرح بینات یک طرح موفق تبلیغی در حین تحصیل می باشد، گفت: بر اساس این طرح، طلاب در حین تحصیل می توانند برای تبلیغ و ترویج احکام دین مبین اسلام و معارف اهل بیت(ع)، در مناطق تبلیغی فاقد روحانی حضور یافته و به تبلیغ دین مشغول شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اراک، حجت الاسلام علی شفیعی در جمع طلاب مدرسه علمیه حاج محمدابراهیم شهر اراک، با اشاره به شراط کنونی جامعه، اظهار داشت: جامعه امروز، نیاز مبرم به فعالیت های روحانیون و طلاب متخصص در امور مختلف اعم از فرق و ادیان، تبلیغ دانش آموزی، تبلیغ در مناطق فاقد روحانی در قالب طرح هجرت و... دارد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی ادامه داد: از طلاب دغوت می شود تا در دوره های آموزشی که از طرف معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی تشکیل می شود، شرکت کرده و بنیه علمی خود را جهت حضور فعال در جامعه تقویت نمایند.

حجت الاسلام شفیعی با اشاره به اجرایی شدن طرح بینات در استان مرکزی هم گفت: طرح بینات یک طرح موفق تبلیغی می باشد که بر این اساس، طلاب در حین تحصیل می توانند برای تبلیغ و ترویج احکام  دین مبین اسلام  و معارف اهل بیت(ع)، در مناطق تبلیغی فاقد روحانی حضور یافته و به تبلیغ دین مشغول شوند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی تصریح کرد: بسیاری از ادارات، نهادها و اماکن تبلیغی وجود دارد که نیاز به مبلغ در این مکان ها محسوس است و طلاب می توانند با شرکت در این طرح، خود را برای حضور در این مکان‌ها آماده نمایند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha