پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ اهتزاز پرچم یالثارات الحسین (ع) بر فراز مسجد مقدس جمکران

حوزه/ مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران از برنامه ریزی برای حضور هفت هزار خادم برادر و خواهر در ایام نوروز برای خدمت به زائران و مسافران نوروزی این مکان مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، سید حسین موسوی رابطی در جمع اصحاب رسانه از آمادگی قریب به هفت هزار خادم مسجد مقدس جمکران برای خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی این مکان مقدس خبر داد و افزود: مرکز خادمین افتخاری با بیش از دو هزار ۸۰۰ خواهر و بیش از چهار هزار ۱۰۰ برادر که به صورت افتخاری و تشرفی در این مکان مقدس فعالیت دارند، از تاریخ ۲۶ اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروز به صورت شبانه روزی خدمات مختلفی را به زائران و مسافران نوروزی ارائه خواهد کرد.

 وی با اشاره به اینکه قریب به یک هزار نفراز خادمین، نخستین تشرفشان به این مکان مقدس را در لباس خدمت تجربه می کنند بیان کرد: این تعداد از خادمین از اقصی نقاط کشور برای خدمت در مسجد مقدس جمکران اعلام آمادگی کرده اند.

مدیر مرکز خادمین افتخاری حضور خادمین تشرفی و افتخاری از شهر های دور و نزدیک را نشانه ارادت مردم ایران به این مسجد مقدس دانست و تصریح کرد: خادمین از استان های کرمان، یزد، تبریز، مرکزی، فارس، خوزستان وتقریبا قریب به اتفاق استان ها سازمان دهی شده و در این ایام در مسجد مقدس جمکران حضور می آیند.

 موسوی همچنین از حضور دانش آموزان کرمانی خبر داد و افزود: برای نخستین بار ۴۰ دانش آموز منتخب استان کرمان در طول ۱۰ روز برای فعالیت در دارالقرآن مسجد مقدس جمکران سازمان دهی شده و به خدمتگزاری به زائران می پردازند.

 وی امادگی مسجد مقدس جمکران برای جذب خادم افتخاری را اعلام و خاطر نشان کرد: مشتاقان خدمت در میعادگاه عاشقان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) می توانند برای ثبت نام به سایت رسمی مسجد مقدس جمکران مراجعه و با تکمیل فرم اعلام امادگی کنند تا از طرف مسجد مقدس جمکران با آنها تماس گرفته شود.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha