شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امر به معروف

حوزه/ دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر مسجد مقدس جمکران با اشاره به چاپ و آماده‌سازی ۱۰۰ هزار نسخه بروشور ویژه ایام نوروز برای توزیع در میان زائران گفت: بروشورهای حاوی ۱۲ فتوای علما به‌عنوان سؤال و جواب در میان زائران پخش خواهد شد.

رضا پاینده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به اقدامات انجام‌شده از سوی ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر مسجد مقدس جمکران برای میزبانی از زائران و مسافران نوروزی اظهارداشت: واحد امربه‌معروف خواهران در درب‌های ورودی این مسجد مستقر و به زائرانی که قصد تشرف به مسجد دارند، تذکراتی در رابطه با امربه‌معروف و نهی از منکر ارائه می‌کنند.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر مسجد مقدس جمکران با تأکید بر حفظ فضای معنوی مسجد مقدس جمکران گفت: خواهران ستاد امربه‌معروف به زائرانی که چادر و یا جوراب همراه نداشته باشند چادر و جوراب اهدا می‌کنند.

پاینده از دو برابر شدن خواهران ستاد امربه‌معروف مسجد در ایام نوروز خبر داد و افزود: نیروهای برادران نیز پیرامون مسجد مقدس جمکران در سه مرکز، برای دادن تذکرات و کمک به امنیت زائران مستقر هستند.

وی با اشاره به چاپ و آماده‌سازی ۱۰۰ هزار بروشور ویژه ایام نوروز برای توزیع آن در میان زائران گفت: بروشورهای حاوی ۱۲ فتوای علما به‌عنوان سؤال و جواب در میان زائران پخش خواهد شد.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر مسجد مقدس جمکران ادامه داد: ۱۰ فراز فتوا از علمای بزرگ، مقام معظم رهبری، آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی، آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی و ۷ نفر از علمای بزرگ چاپ‌شده است و این بروشورها به همراه شکلات تبرکی در میان زائران توزیع می‌شود.

با اشاره به چاپ ۲۰ هزار بروشور با عنوان تاج بندگی خاطرنشان کرد: این بروشورها در رابطه با منزلت مسجد مقدس جمکران و فتوای علما و همچنین چند مطلب زیبا در رابطه باحجاب و عفاف است که در ایام نوروز میان زائران توزیع می‌شود.

وی به آماده‌سازی دو غرفه اختصاص‌یافته به امربه‌معروف در مسجد مقدس جمکران اشاره کرد و گفت: یک بخش از این غرفه مربوط به توزیع بروشور و اقلام فرهنگی است و بخشی دیگر نیز به پاسخگویی سؤالات مربوط به امربه‌معروف اختصاص‌یافته است.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: اتاقی به‌عنوان قرارگاه امربه‌معروف نیز در کنار باب الرضا(علیه السلام) در نظر گرفته‌ایم که آماده خدمت‌رسانی به زائران این مکان مقدس هستند.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha