پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فقه القضا

حوزه/ زمان آزمون اولیه (تستی) پذیرش دوره ششم مرکز آموزش های تخصصی فقه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۹ صبح اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،  آزمون اولیه مرکز آموزش های تخصصی فقه روز پنجشنبه 17 فروردین ساعت 9 صبح در دانشگاه مفید بین بیش از 1000 داوطلب شرکت در آزمون برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش؛ کلیه داوطلبان شرکت در دوره ششم فقه القضا برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ 20 اسفند لغایت 30 اسفند فرصت دارند تا به سایت مرکز فقه القضا به نشانی www.atfeqh.ir مراجعه، و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند. عدم دریافت کارت ورود به جلسه در تاریخ اعلام شده به منزله انصراف قطعی تلقی شده و داوطلب مورد نظر در آزمون شرکت داده نخواهد شد.

ضمناً به منظور مساعدت و همراهي با داوطلبانی كه در مهلت مقرر به هردلیل موفق به ثبت‌نام در آزمون نگرديده‌اند، (به ویژه حوزه های شهرستان) ترتيبي اتخاذ گرديده كه اين دسته از متقاضيان نيز بتوانند، تا اطلاع ثانوی نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند.

لازم به ذکر است، مرکز آموزش‌های تخصصی فقه در سال 1391 به منظور تربیت طلاب فاضل در گرایش‌های فقه راه‌اندازی شد و در اولین گام، دوره تخصصی فقه القضاء را طراحی و به اجرا درآورد.

این مرکز علاوه بر این، جهت استفاده هر چه بهتر از فارغ التحصیلان این دوره، طی انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با معاونت منابع انسانی قوه قضائیه، شرایط جذب فارغ‌التحصیلان داوطلب به خدمت در دستگاه قضا را فراهم کرد.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha