پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 411532
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
سیر آفاقی

حوزه/ بخش معارف اداره پاسخ به سوالات جامعه الزهرا(س)، جهت ترویج معارف اسلامی، مجموعه کلیپ‌های علمی- عقیدتی «سیر آفاقی» را در بخش نگارخانه سایت این اداره منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، زهره عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  با بیان اینکه هنر و رسانه‌های تصویری، نقش مؤثری در تعمیق معارف و ترویج فرهنگ اسلامی دارد؛ از انتشار کلیپ‌های علمی-عقیدتی «سیر آفاقی» در سایت اداره پاسخ به سوالات خبر داد.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س) افزود: امروزه رسانه‌های غربی، سیل عظیمی از اطلاعات و تحلیل را در قالب فیلم و کلیپ ارائه می‌کنند که سکوت و بی تفاوتی در قبال آن‌ها، به معنای قرار دادن افکار و روحیات نسل جوان در اختیار دشمن است.

وی تصریح کرد: در راستای پاسخ گویی به این نیاز و توجه به این ضرورت بخش معارف اداره پاسخ به سؤالات به تهیه مجموعه ای از کلیپ‌های علمی- عقیدتی با نام «سیر آفاقی» اقدام کرده است که موضوع آن بررسی و تحلیل موضوعات علمی با کمک تفاسیر قرآنی معتبر است.

خانم عزیزی افزود: این مجموعه شامل شش کلیپ با عناوین «ما کجای جهان هستیم؟»، «کوچکی زمین»،  «خورشید در میدان مقایسه»، «عظمت بهت آور»، «دنیای نادیدنی‌ها» و «جهان هوشمند»، در معرض دیدگان حقیقت جوی مخاطبان قرار گرفته است.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س) عنوان کرد: نکته قابل توجه در این کلیپ‌ها این است که در آنها به موضوع اعجاز علمی قرآن پرداخته نشده و هدف از آن، تبیین سیر آفاقی است. به عبارت دیگر  در این مجموعه، کوشیده ایم تا با کمک کلیپ‌هایی که از سوی مراکز علمی معتبر تهیه شده، بینندگان را به مشاهده صفات جمال و کمال حق تعالی در طبیعت، یعنی سیر آفاقی فرا خوانیم.

خانم عزیزی در پایان یاد آور شد: دیدگاه های مخاطبان می‌تواند در ارتقای علمی و کیفی این مجموعه موثر باشد و منتظر دریافت پیشنهادهای ارزشمند مخاطبان هستیم.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha