شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 411558
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قم با حضور در منزل روحانی جانباز حجت الاسلام مجتبی گرمابی با این جانباز دفاع مقدس دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال مدیر حوزه علمیه قم و رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین با حضور در منزل روحانی جانباز حجت الاسلام مجتبی گرمابی با وی دیدار و گفت وگو کرد.

وی با بیان اینکه توجه به جانبازان و خانواده معظم شهدا یکی از مهم ترین وظایف مسئولان و مدیران در کشور است، تصریح کرد: همه آحاد جامعه در حفظ و پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت نقش دارند.

مدیر حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه باید خود را قدردان خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان بدانیم، گفت: جانبازان دفاع مقدس سال هاست که جراحت و رنج های جنگ تحمیلی را تحمل می کنند و جامعه ما وظیفه خود می داند که به تجلیل و قدردانی از این عزیزان اهتمام داشته باشد.    

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با بیان اینکه جانبازان دفاع مقدس به گردن حوزه و جامعه حق بزرگی دارند، گفت: جانبازان عزیز ما به عنوان شهید زنده همواره نقش موثر و مهمی در حفظ انقلاب اسلامی داشته اند.   

همچنین حجت الاسلام مجتبی گرمابی روحانی جانباز 55 درصد دفاع مقدس در این دیدار به بیان خاطرات خود از دفاع مقدس و نحوه مجروح شدن در سه منطقه جنگی پرداخت و از باقی ماندن عوارض سخت جسمانی جراحت های جنگ تحمیلی سخن گفت.   

مدیر حوزه علمیه قم با تجلیل از صبر و استقامت این روحانی جانباز، از خداوند متعال خواستار بهبود سلامتی این روحانی مدرسه جانبازان شد.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha