جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال

مدیر حوزه علمیه قم گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما تداوم داشته باشد تا ارزش های نظام باقی بماند و این انقلاب به دست امام زمان(عج) سپرده شود.

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال مدیر حوزه علمیه قم و رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین در حاشیه دیدار با خانواده روحانی شهید شم آبادی و روحانی جانباز حجت الاسلام مجتبی گرمابی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، اظهار داشت: به مناسبت روز پاسداشت شهید، توفیق پیدا کردیم در بیت طلبه شهید شم آبادی و جانباز طلبه حضور پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهیدان و جانبازان باید به عنوان یک سنت حسنه در کشور تداوم داشته باشد، تصریح کرد: باید از نزدیک خدمت خانواده های معظم شهدا رسید و برای تربیت و تحویل فرزندانی برومند و آزاده به جامعه تبریک گفت.

مدیر حوزه علمیه قم با بیان اینکه تجلیل از ایثارگران و خانواده های معظم شهدا اقدام ارزشمندی است، افزود: امروز فرهنگ جهاد و دفاع، حافظ همه حاکمیت انقلاب و نظام است.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین تصریح کرد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در میان ملت ایران، حوزویان و اقشار مختلف جامعه جاری باشد، قطعا دشمنان این انقلاب و نظام قادر نیستند در تخریب این نظام و انقلاب گام بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال افزود: در سال های اخیر شاهد  حضور جوانان برومند از جامعه و طلاب رشید، عزیز و ایثارگری هستیم که در دفاع از حریم اهلبیت(ع) در کنار حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) جان خود را برای دفاع از حریم ولایت هزینه کردند.

وی خاطرنشان کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما تداوم داشته باشد  تا ارزش های نظام باقی بماند و این انقلاب به دست امام زمان(عج) سپرده شود.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha