سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امام جمعه قم، با صدور پیامی، آغاز سال نو را تبریک گفت.

به گزارش  خبرگزاری«حوزه»، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۶ بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر الیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

السلام علیک یا صاحب العصر والزمان

حلول سال جدید که مقارن با میلاد کوثر نبوی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و سلاله پاکش حضرت امام خمینی(ره) است بر عموم هم میهنان و بویژه رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای مبارک باد. امروز علی رغم کینه توزی های دشمنان اسلام و اهل بیت علیهم السلام موج اسلام خواهی و گرایش به مکتب اهل بیت علیهم السلام را در همه جهان شاهدیم.

سال جدید در حالی آغاز می گردد که ملت بزرگ ایران در آستانه آزمونی دیگر و حضوری سرنوشت ساز قرار گرفته است بحمدالله مردم ما به تبعیت از امام راحل و پیروی از مقام معظم رهبری هر جا که احساس تکلیف نمود به صحنه آمده و همه نقشه های دشمن را نقش برآب نموده است در انتخابات پیش رو هم با حضور حداکثری و انتخاب اصلح بار دیگر وفاداری خود را به اسلام، انقلاب، شهدا و امام و رهبری و تمامیت ارضی ایران اسلامی به اثبات خواهد رساند. اینجانب در حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه  سلام الله علیها سالی توام با خیر و برکت و صفا و محبت و وحدت و همدلی را برای همه هموطنان عزیز از درگاه احدیت مسئلت دارم.

 سیدمحمد سعیدی

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها

انتهای پیام// 

۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha