پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام موسوی- مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه، با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: دغدغه اصلی مقام عظمای ولایت، اقتصاد و اشتغال جوانان کشور، بر اساس تولید داخلی و بومی است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحبیب الله موسوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن تبریک فرا رسیدن سال 1396، به نامگذاری سال جدید بنام سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: در سخنان مقام معظم رهبری، به عینه مشهود بود که معظم له به خوبی، به اوضاع داخلی و جهانی تسلط و اشتهار دارند که این مهم از نعمت های الهی برای مردم ایران است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته از سوی امام خامنه ای؛ سال " اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" نامگذاری گردید و معظم له نیز به تأسی از شعار سال گذشته، شعار و نامگذاری امسال را سال "اقتصار مقاومتی و تولید و اشتغال" نامگذاری فرمودند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دغدغه اصلی مقام عظمای ولایت، اقتصاد و اشتغال جوانان بر اساس تولیدات داخلی و بومی است، گفت: مهمترین دغدغه امام خامنه ای که در سخنان ایشان در آغاز سال جدید نیز مشهود بود، حول اقتصاد و اشتغال می چرخید؛ لذا باید گفت که رهبر معظم انقلاب، همیشه و در همه حال به فکر جوانان و بی نیازی این کشور از سایر دول خارجی و بعضا حکومت‌های فرصت طلب است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه افزود: مسئولینی که به نوعی با اشتغال، اقتصاد و تولید کشور در ارتباط هستند، باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی را آویزه گوش خود قرار داده و برای تحقق این خواسته معظم له، از هیچ کوششی فروگذار نباشند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه سخنان خود، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب، بهای زیادی به نیروهای جوان و نوجوانان ایران اسلامی می دهند، گفت: مسئولان و دست اندرکاران کشور باید به خوبی صداقت گفتارهای امام خامنه ای را درک کرده و بدانند که مردم می خواهند تا خواسته های بحق رهبر معظم انقلاب، در این کشور تحقق یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha