شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین داوود زارع

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه، گفت: مکان جدید مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در مساحتی بالغ بر ۳۵۰۰ متر مربع ساخته می شود.

حجت الاسلام و المسلمین داود زارع در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: به نظر می رسد کشش و علاقه خواهران استان کرمانشاه به دروس حوزوی، نسبت به استان های دیگر کشور، بسیار بالاست و این مهم نوید دهنده وجود مردمی انقلاب و علاقمند به دروس دینی در این خطه از ایران اسلامی دارد.

وی تاکید کرد: توسعه مکان های مذهبی و فرهنگی نقش بسیار بزرگی در پر رنگ کردن دین و نیز جهت دادن به علاقه خواهران به فراگیری دروس دینی دارد؛ لذا سیاست حوزه علمیه استان کرمانشاه افزایش و توسعه اینگونه مکان‌ها برای ورود بیشتر خواهران علاقمند به فراگیری دروس مذهبی و دینی می باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مدیریت حوزه علمیه استان کرمانشاه همانند گذشته همراه و همیار ما بوده است، گفت: خوشبختانه چند روز گذشته شاهد مراسم کلنگ زنی محل جدید احداث مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه با حضور استاندار، روحانیون، اساتید حوزه، فرماندار و تنی چند از مسئولان استانی بودیم.

وی افزود: این پروژه در زمینی بالغ بر 3 هزار و 500 متر مربع احداث خواهد شد که با راه اندازی این مرکز جدید بی شک بسیاری از مشکلات کنونی که ما در حوزه مدیریت خواهران استان، برطرف می شود.

حجت الاسلام و المسلمین زارع در پایان سخنان خود با بیان این که ساختمان جدید مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در 3 طبقه و با امکانات روز ساخته خواهد شد، گفت: یکی از ویژگی های خوب و برجسته این مرکز جدید، داشتن مسجدی زیبا با امکان دسترسی از داخل مدیریت و خارج از آن می باشد که این طرح جدید توسط سازندگان این مکان پیشنهاد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha