جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محسن براتی - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی شهر استان سمنان

حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی شهر استان سمنان، از ایجاد یک وقف جدید ویژه حوزه علمیه این شهرستان در اولین روز سال ۹۶ خبر داد.

محسن براتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به اشتیاق واقفان این استان برای وقف حوزوی، اظهار داشت: اولین وقف جدید سال ۱۳۹۶ استان سمنان، همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری، یک وقف کاملا حوزوی بود که در شهرستان مهدی شهر ثبت گردید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی شهر، گفت: واقف خیر اندیش، سرکارخانم فاطمه زهرا ذوالفقاريان، دو واحد ساختمان به ارزش ۲۵۰میلیون تومان را با نیت حوزه علمیه مهدی شهر وقف نمود.

وی با بیان این که فرهنگ وقف در میان مردم شهرستان مهدی شهر استان سمنان بسیار رایج بوده و به گونه ای مناسب فرهنگسازی در این زمینه صورت گرفته است، گفت: بحمدالله در زمینه های مختلف از جمله در زمینه های حوزوی، فرهنگی و ...، وقف های مختلفی از سوی خیران نیک اندیش داشته ایم.

وی با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ وقف در میان آحاد مردم جامعه گفت: مبلغان و روحانیون، می توانند اهمیت و جایگاه فرهنگ وقف را بیش از پیش در جامعه تبیین و ترویج کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha