شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا-مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب گفت: روحانیون و طلاب مدارس علمیه در این تعطیلات وظیفه دارند که با تبلیغ چهره به چهره و نشست هایی با نوجوان و جوانان، حقایق اصلی دین مبین اسلام را به آنها یادآوری کنند.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه، با بیان این که حوزویان باید از فرصت تعطیلات نوروز برای تبلیغ دین بهره برند، گفت: ایام تعطیلات عید باستانی نوروز، فرصتی مغتنم برای خودسازی انسان است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب افزود: در این بین نقش و رسالت طلاب و روحانیون در این ایام تعطیلات نوروز دو چندان می شود و امیدواریم که در این تعطیلات انسان بتواند اندوحته های دینی و معنوی بسیاری در کنار سیاحت های این ایام کسب کند.

وی تاکید کرد: روحانیون و طلاب مدارس علمیه در این تعطیلات وظیفه دارند که با تبلیغ چهره به چهره و نشست هایی با نوجوان و جوانان حقایق اصلی دین مبین اسلام را به آنها یادآوری کنند.

حجت الاسلام روح اله کرمی نیا تأکید کرد: متاسفانه وجود شبکه های مجازی و نیز شبکه های ماهواره ای تا حد بسیار زیادی بر جوانان نقش منفی و غیر اسلامی خود را گذاشته اند، لذا در اینجا وظیفه روحانیون و مبلغان دینی دوچندان می شود.

وی تصریح کرد: علم روانشناسی و نیز علم جامعه شناسی به این حقیقت رسیده است که تبلیغ چهره به چهره می تواند تاثیر بسیار زیادی در مخاطب داشته باشد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب گفت: از سوی دیگر تعطیلی مدارس علمیه در استان خود،  فرصت مغتنمی برای آموزش و تربیت بهتر تشنگان دروس دینی می باشد، لذا روحانیون و طلاب باید از این فرصت به دست آمده به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha