چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
انتشارات جمکران

حوزه/ مدیر انتشارات کتاب جمکران از انتشار ۵۰ عنوان کتاب جدید در انتشارات کتاب جمکران در سال ۹۵ خبر داد.

محمد حسنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با بیان این مطلب اظهارداشت: در سال ۹۵ بالغ‌بر ۵۰ عنوان کتاب جدید چاپ شد که ۱۷ عنوان آن در قالب ۳۷ جلد در ایام نوروز برای اولین بار به بازار کتاب ارائه می‌شود.

 محمد حسنی در گفت‌وگو با مرکز خبر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران از انتشار ۵۰ عنوان کتاب جدید در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: امسال در مقایسه با سال گذشته تحول عظیمی در ارائه کتب جدید به مخاطبین رخ‌داده است.

مدیر انتشارات کتاب مسجد مقدس جمکران ارائه ۱۷ عنوان کتاب در ایام نوروز را قطعی دانست و افزود: ۱۷ عنوان کتاب در قالب ۳۷ جلد در ایام نوروز به بازار کتاب ارائه‌شده و در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد.

وی بابیان محورهای اصلی این کتب خاطرنشان کرد: این کتاب‌ها با رویکرد دینی در قالب رمان،کتب تحلیلی، کتب ویژه کودک و نوجوان و دینی اجتماعی ارائه‌شده است.

حسنی از بعضی از این عنوان‌ها نام برد و گفت: در بخش کودک و نوجوان کارهای ویژه‌ای انجام‌شده است که می‌توان از بچه‌های فرات در حوزه عاشورا و نخلستان فانوس و دیدار کودکان و نوجوانان با مقام معظم رهبری با سوژه‌های داستانی نام برد.

وی اجرای طرح بهاری را فرصتی مناسب برای زائران دانست و تصریح کرد: این طرح که با همکاری وزارت ارشاد در حال اجرا است کتاب‌های این انتشارات با تخفیف‌های ۵۰ درصدی به مشتاقان کتاب‌خوانی ارائه می‌شود.

مدیر انتشارات کتاب مسجد مقدس جمکران همچنین از افتتاح ۲ فروشگاه بزرگ در درب ۲ و ۶ مسجد مقدس جمکران خبر داد و عنوان کرد: در این دو فروشگاه سه هزار عنوان کتاب و ۱۰۰۰ کالای فرهنگی در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha