پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محسن غرویان

حوزه/ عضو هیئت علمی جامعه المصطفی گفت: مبلغین می توانند در ایام تعطیل هنرنمایی بیشتر از خود درسطح جامعه نشان دهند و با مبانی غنی اهل بیت(ع) که از دین آموخته اند، به جنگ با بدی ها بروند و بارقه امید را در بین جوانان ایجاد کنند.

حجت الاسلام و المسلمین  محسن غرویان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن تبریک ایام عید نوروز گفت: با عید و بهار، تحولی تازه در طبیعت آغاز می شود و این نشان از شادی و طراوت زندگی است.

این استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: بشر هم لازم است از این تحول و سرسبزی طبیعت، برای تحول درونی و معنوی استفاده کند تا بتواند موجب رشد، شکوفایی و بالندگی خود شود.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی عنوان کرد: در اسلام تاکید فراوانی بر صله رحم،  دور هم نشینی، به دیدار اقوام رفتن مطرح شده و برای هریک نیز ثواب ها ی زیادی هم بیان شده، عید این فرصت را برای این نوع فعالیت ها ایجاد می کند.

وی عنوان کرد: در این عرصه نقش حوزویان می تواند اثر گذارتر از سایر اقشار باشد و جامعه را به سمت کمال و معنویت سوق دهد و از فرسودگی و بی تفاوتی بیرون بیاورد.

حجت الاسلام والمسلمین غرویان گفت: مبلغین می توانند در ایام تعطیل، هنر نمایی بیشتر از خود درسطح جامعه نشان دهند و با مبانی غنی اهل بیت(ع) که از دین آموخته اند به  جنگ با بدی ها بروند و بارقه امید را در بین جوانان ایجاد کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha