شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسجد جمکران

حوزه/مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: ویژه برنامه جوانه‌های انتظار ویژه کودکان و نوجوانان ۹ تا ۱۳ سال با حضور کارشناسان مهدویت در موضوعات مهدوی، زندگینامه امام زمان (عج) و معرفی مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد نصیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به‌ویژه برنامه جوانه‌های انتظار ویژه کودکان و نوجوانان اظهار داشت: این برنامه در ایام نوروز همه روزه صبح‌ها از ساعت ۱۰ و نیم تا ۱۲ و عصرها قبل و بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه جوانه‌های انتظار ویژه کودکان و نوجوانان ۹ تا ۱۳ سال با حضور کارشناسان مهدویت در موضوعات مهدوی، زندگینامه امام زمان (عج) و معرفی مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در ایام نوروز ۳۰ روحانی اجرای برنامه جوانه‌های انتظار را به عهده دارند خاطرنشان کرد: این برنامه در شبستان کاظمین در صحن جامع مهدوی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نصیری با بیان اینکه روزانه ۲۰۰ کودک در برنامه جوانه‌های انتظار شرکت می‌کنند خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های جوانه‌های انتظار در قالب شعر، نقاشی، آموزش با ابزارهای مختلف و برگزاری مسابقه است.

انتهای پیام  313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha