پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله مهمان نواز

حوزه/ نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، با بیان این که رهبر معظم انقلاب در شعار سال ۹۶ راه پیشرفت کشور را نشان دادند، گفت: اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخلی و ایجاد اشتغال محقق می‌شود.

آیت‌الله حبیب الله مهمان نواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، ضمن تبریک فرا رسیدن سال 1396، به نامگذاری سال جدید بنام سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال» از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، راه پیشرفت و ترقی ایران اسلامی، قطع امید کردن از بیگانگان و دل بستن به خداوند تبارک و تعالی و توانمندی‌های خودمان است.

وی با تأکید بر اینکه تقویت اقتصاد مقاومتی از ضروریات امروز کشور و تنها راه نجات اقتصاد است، گفت: امروز زمان آن رسیده که ملت ما بیش از گذشته همدل و هم‌زبان شده و با تأسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، برای توسعه و پیشرفت کشور بر پایه اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی با اشاره به ضرورت تلاش همگان برای تحقق شعار سال تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری، گفت: اگر ما برای اقتصاد مقاومتی و توسعه و پیشرفت کشور بر پایه توانمندی و تولید داخلی، اقدام و عمل نداشته باشیم و با حمایت از تولیدات داخلی، ایجاد اشتغال نکنیم، زمینه برای نفوذ دشمنان فراهم می‌شود.

وی با یادآوری اینکه رهبری در شعار سال، بر تولید و اشتغال در زمینه اقتصاد مقاومتی تأکید کرده‌اند، اظهار داشت: تولید و ایجاد اشتغال برای پیشرفت کشور، در گرو پیروی از دستورات رهبری و مبانی اسلامی در همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی است.

آیت‌الله مهمان نواز با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی وظیفه‌ای همگانی است، گفت: دولت و ملت در کنار یکدیگر می‌توانند تقویت‌کننده افکار و اندیشه‌های پاک و آینده‌ساز باشند و البته در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید گوش به فرمان رهبری باشند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی رمز استقلال و خودکفایی کشور در زمینه‌های اقتصادی است، افزود: خودکفایی اقتصادی کشور سبب تقویت استقلال و خودکفایی ایران اسلامی در سایر بخش‌ها نیز می‌شود.

نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا در تمامی بخش‌ها به استقلال و خودکفایی کامل دست یابیم، گفت: در این راستا همه مردم و مسئولان رسالت داشته و باید تلاش کنند وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در طرح مسائل و مشکلات کشور، همواره بر موضوع اتکاء به توان و تولید داخلی تأکید دارند، اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو فعالیت جهادی و همگانی و اتکاء به توان و تولید داخلی است.

آیت‌الله مهمان نواز در پایان با بیان این که با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، دولت و ملت دوشادوش یکدیگر می‌توانند تقویت‌کننده حرکت در مسیر پیشرفت و ترقی باشند، گفت: لازم است دولت و ملت، امسال بیشت از پیش، گوش به فرمان رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی، رونق تولید ملی و ایجاد اشتغال، تلاش و فعالیت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha