جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید مرتضی بختیاری در جریان بازدید از خدمات دستگاه های اجرایی استان خراسان رضوی به زائران نوروزی

حوزه/ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: با دستور تولیت آستان قدس رضوی در تلاش هستیم تمام زائران بارگاه منور رضوی حداقل یک بار تا ۱۵ فروردین ماه توفیق حضور در مهانسرای حضرت را بیابند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، سید مرتضی بختیاری در جریان بازدید از خدمات دستگاه های اجرایی استان خراسان رضوی به زائران نوروزی مشهدالرضا(ع)، گفت: 2 مهمانسرای جدید و قدیم آستان قدس رضوی با تمام ظرفیت مشغول پخت غذا در وعده های ناهار و شام هستند و پذیرایی و توزیع 36 هزار غذای متبرک علاوه بر مکان های مذکور در مبادی ورودی شهر مشهد و کمپ ها و محل های اسکان زائران نیز در گستره وسیع در حال انجام است.

وی تصریح کرد: تا 15 فروردین ماه جاری روزانه 140 هزار وعده صبحانه میان زائران حضرت امام رضا(ع) در صحن‌های حرم مطهر و مبادی ورودی شهر مشهد توزیع می‌شود.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اظهارداشت: برنامه ریزی های مدونی برای خدمات رسانی هرچه بیشتر و بهتر به زائران بارگاه منور حضرت ثامن الحجج(ع) توسط آستان قدس رضوی در ایام نوروز صورت گرفته است که امیدواریم رضایت حضرت امام رضا(ع) و زائران عزیز این بارگاه قدسی را به دنبال داشته باشد.

وی با تقدیر از تلاش های ستاد خدمات سفراستان به ویژه استانداری خراسان رضوی و شهرداری مشهد، عنوان کرد: آستان قدس رضوی نیز همپای سایر دستگاه های خدمت رسان، و در صف نخست خدمت رسانی به زائران اقدامات متنوعی را برای رفاه حال زائران انجام خواهد داد.

بختیاری از توزیع بیش از یک میلیون بسته فرهنگی ویژه جوانان و نوجوانان زائر خبر داد و خاطرنشان کرد: در همین راستا 500 هزار کیک رضوی نیز در این مدت بین زائران بارگاه منور رضوی توزیع خواهد شد.

وی گفت: امیدواریم با توسعه فرهنگ خدمت به زائران امام رضا(ع) که از تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رویکردهای جدید آستان قدس رضوی است، بتوانیم محیطی آرام و سرشار از معنویت را برای دلدادگان امام رئوف(ع)فراهم کنیم تا زائران عزیز دغدغه ای جز زیارت نداشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha