پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آرامش بهاری کاشان

حوزه/ با حضورمدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان، نمایشگاه آرامش بهاری در حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با حضور حجت الاسلام رضا صادقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و همزمان با ایام نوروز، نمایشگاه آرامش بهاری در حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) گشایش یافت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در حاشیه گشایش نمایشگاه آرامش بهاری در حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه ۱۵ تابلو حاوی مطالبی در خصوص صله رحم، عید نوروز، زیارت، رفع کدورت ها، اهمیت احترام به بزرگان و ...، در معرض دید زائران قرار گرفته است.

حجت الاسلام صادقی در ادامه سخنان خود ظرفیت آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) را در راستای اجرای طرح های سازمان اوقاف و امور خیریه، قوی و بی بدیل خواند و خاطر نشان کرد: از حضور زائران این آستان مقدس می بایست در جهت تقویت روحیه معنوی و انسانی به نحوه احسن بهره گرفت.

وی حرم حضرت محمد هلال بن علی(ع) به عنوان حرم اولین مهاجر علوی، و فاطمی ترین حرم اهل بیت(ع) معرفی کرد و گفت: بدون شک برنامه های این آستان مقدس به عنوان الگو برای سایر بقاع متبرکه، قابل پی گیری و اجرا می باشد.

نمایشگاه آرامش بهاری تا پایان 15 فروردین ماه، در شبستان آیت الله عاملی(ره) حرم هلال بن علی(ع) برپا می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
    0 0
    حرم امامزاده هلال بن علی(ع) در آران و بیدگل واقع شده. تیتر خبرتون اشتباه و تفرقه افکنانه است. لطفا اصلاح فرمایید