پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جت الاسلام سیدناصیر سیدآقایی

حوزه/ مدیر اداره اوقاف ناحیه ۲ کرمانشاه گفت: همکاری و تعامل روحانیون و طلاب حوزه های علمیه استان برای هرچه بهتر انجام شدن طرح آرامش بهاری ستودنی و قابل تقدیر است.

حجت الاسلام سیدناصر سیدآقایی در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در امامزادگان سراسر کشور، اظهار داشت: در ایام تعطیلات و به ویژه در تعطیلات عید نوروز باید از پتانسیل های بقاع متبرکه و امامزادگان به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

این کارشناس امور مذهبی تاکید کرد: خوشبختانه استقبال کودکان، نوجوانان و جوانان و دیگر اقشار مردم از طرح آرامش بهاری در سطح استان کرمانشاه بسیار مناسب و امیدوار کننده بوده است.

رییس اداره اوقاف ناحیه دو شهرستان کرمانشاه در ادامه بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه ای توجه ویژه ای به بقاع متبرکه و امامزادگان دارند و بارها در سخنان معظم له شنیده ایم که ایشان فرموده اند که این بقاع متبرکه باید به قطب های فرهنگی و معنوی در جامعه تبدیل شوند.

حجت الاسلام سیدآقایی تاکید کرد: در همین راستا و عمل به منویات مقام عظمای ولایت اداره اوقاف ناحیه 2 کرمانشاه تمام تلاش خود را برای عملیاتی کردن فرموده رهبر معظم انقلاب انجام داده است.

رییس اداره اوقاف ناحیه 2 کرمانشاه گفت: به همین منظور از 28 اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروز، یعنی چهاردهم فروردین ماه سالجاری طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و امامزادگان سطح استان کرمانشاه برای علاقمندان برگزار می شود.

این کارشناس امور مذهبی تاکید کرد: خوشبختانه در انجام این کار روحانیون و طلاب بسیاری از حوزه علمیه استان کرمانشاه ما را برای هرچه بهتر کار یاری کردند که جای دارد در همین جا از زحمات بدون چشم داشت این دوستان گرامی و نیز مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه؛ حضرت حجت الاسلام و المسلمین سیدحبیب الله موسوی تقدیر و تشکر داشته باشم.

وی انجام طرح آرامش بهاری را در امامزاده باقر (ع) شهر بیستون و امامزاده مهدی (ع) عنوان کرد.

حجت الاسلام سیدآقایی در پایان سخنان خود گفت: در این طرح از روحانیون و طلاب مبلغ برای بیان مسایل و شبهات دینی استفاده می شود که این طرح تاکنون با استقبال خوب مردم و مسافران روبرو بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha