جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سید احمد خاتمی

حوزه/ سخنگوی مجلس خبرگان رهبری گفت: وجود امامزادگان در کشور یک ظرفیت عظیم فرهنگی است که با بهر ه برداری و تبدیل این اماکن متبرک به قطب فرهنگی و کانونهای معنوی می توان از آثار و برکات ارزشمند آن بهره برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید احمد خاتمی در حاشیه بازدید از طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه در گفت وگویی با بیان اینکه اجرای طرح آرامش بهاری در سطح بقاع متبرکه بهره برداری موثر  از این ظرفیت عظیم فرهنگی با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری است، اظهارداشت: امامزادگان و بقاع متبرکه به ویژه امامزادگان شهید  مزار وقبور شان کانون نور ومعنویت است و یک ظرفیت ارزشمند وموثر فرهنگی هستند  ودل مردم را به سمت خود  جذب می کنند..

امام جمعه تهران افزود: اگر از این ظرفیت گسترده  بهره گیری شایسته وبایسته ای بشود تاثیرش از اماکن دیگر بیشتر است .

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه در سالهای اخیر شاهد تحول ارزشمندی در مدیریت امامزادگان هستیم ، تصریح کرد: یکی از ابعاد تحول در سازمان اوقاف در سالهای اخیر توجه به این ظرفیت های فرهنگی است که بحمدالله در قالب اجرای طرح آرامش بهاری به سبک  قابل تقدیر، فرهنگ دین واهل بیت (ع) تبلیغ وترویج می شود .

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود : تبلیغ دین وترویج معارف اسلامی  در این طرح یکنواخت نیست و تحول ونوآوری در عرصه تبلیغ دین امری لازم وضروری است و حضرت رسول (ص)هم در قالب های گوناگون آموزشی وهنری  دین را نشر می دادند.

امام جمعه تهران ادامه داد: طرح نوروزی آرامش بهاری  هم پاسخگویی به سوالات مردم را دارد و هم مشاوره اجتماعی می دهد که یکی از نیازهای اساسی مردم است و هم برنامه جذاب برای کودکان و نوجوانان  دارد.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha