جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حرم حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: امروزه تعامل بسیار شایسته ای میان مردم و نیروی انتظامی به وجود آمده که بسیار ارزشمند است و باید همواره در راستای این مسائل کوشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی در دیدار فرمانده نیروی انتظامی کشورمان با اشاره به تلاش های نیروی انتظامی، اظهارداشت: نیروی انتظامی اقدامات و تلاش های بسیاری انجام می دهد که قدردان زحمات آنها هستیم و همواره برای آنها دعا می کنیم.

امام جمعه قم، افزود: نیروی انتظامی محل مراجعه مردم است و مردم مطالبات و درخواست ها و پیشنهادهای خود را مطرح می کنند که این بسیار با اهمیت است.

وی ادامه داد: امروزه تعامل بسیار شایسته ای میان مردم و نیروی انتظامی به وجود آمده که بسیار ارزشمند است و باید همواره در راستای این مسائل کوشید.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت فاطمه معصومه(س) بیان داشت: نیروی انتظامی باید بر اساس احکام شرع حرکت کند و این موضوع بسیار مهمی بوده که در کشور ما به وجود آمده است.

وی بیان داشت: از جمله ویژگی های استثنایی کشور و نظام ما این است که فرماندهی کل قوا رهبر دینی و مرجع مردم نیز هست که این یک نعمت به شمار می رود.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی افزود: نا امنی ها در سطح جهان بسیار است اما به لطف خداوند و عنایت اهل بیت و تلاش گسترده نیروهای نظامی و انتظامی شاهد امنیت پایدار در کشور هستیم.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و گفت: توجه به توصیه های ماموران در رانندگی مهم است و باید مردم همواره به قانون احترام بگذارند.

در پایان این مراسم حجت الاسلام و المسلمین  سعیدی ، نشان فاطمی حرم مطهر را به سردار اشتری فرمانده انتظامی کشور اهدا کرد.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha