پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مرکز فرهنگی گل نرگس جمکران

حوزه/ سرپرست مدیریت آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران از حضور روزانه ۶۰۰ کودک دختر و پسر در مرکز گل نرگس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مجید سلیمیان با اشاره به ویژه برنامه‌های مسجد مقدس جمکران برای کودکان در ایام نوروز اظهار داشت: در ایام نوروز مرکز گل نرگس ویژه برنامه‌های مختلفی برای پذیرایی از کودکان در نظر گرفته است.

سرپرست مدیریت آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه مرکز گل نرگس هر روزه از ۲۹ اسفند تا ۳۰ فروردین از ۹ صبح تا ۲۲ پذیرای حضور کودکان است افزود: نمایشگاه نقاشی و رنگ آمیزی کودکان و نمایشگاهی از نمونه عروسک‌ها و ماکت‌هایی که در برنامه‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفته در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با مشارکت معاونت فرهنگی مسجد مقدس، سوله کنار مرکز گل نرگس به وسعت ۱۵۰ متر مربع نیز ویژه برنامه‌های نوروزی آماده سازی شده است.

سلیمیان با بیان اینکه فضای داخلی مرکز گل نرگس تزئین هفت سین فاطمی و مهدوی صورت گرفته است گفت: برگزاری نماز جماعت کودکان از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام انجام می‌شود.

سرپرست مدیریت آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران به اجرای برنامه‌هایی با محتوای آموزشی و تربیتی اشاره کرد و یادآور شد: اجرای نمایش مهمان مادربزرگ از جمله برنامه‌هایی است که با محتوای صله رحم و دید و بازدید به سبک زندگی اسلامی نیز برای کودکان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مرکز گل نرگس روزانه پذیرای حضور ۶۰۰ کودک است خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه تجسمی با محوریت ۱۴ حدیث زیبایی‌های ظهور در ایام نوروز در مرکز گل نرگس از دیگر برنامه‌هایی است که آماده بازدید کودکان و خانواده‌ها است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha