چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام زمان(عج)

حوزه/ مدیر آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران گفت: کتاب امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه) و اخبار غیب حاوی سخنرانی‌های سید حسن نصرالله درباره امام مهدی و اتفاقات عصر غیبت است که توسط برادران حزب‌الله در لبنان جمع‌آوری‌شده و در اختیار انتشارات مسجد مقدس جمکران قرارگرفته است.

 به گزارش خبرگزاری«حوزه»، قاسم صبری از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی امام مهدی و اخبار غیب از ایام نوروز تا نیمه شعبان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه با همکاری مرکز آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران و انتشارات مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

مدیر آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران افزود: این کتاب حاوی سخنرانی‌های سید حسن نصرالله درباره امام مهدی و اتفاقات عصر غیبت است که توسط برادران حزب‌الله در لبنان جمع‌آوری‌شده و در اختیار انتشارات مسجد مقدس جمکران قرارگرفته است.

وی تعداد سؤالات را ۲۰ عنوان اعلام و تصریح کرد: این مسابقه در قالب ۲۰ سؤال طراحی‌شده که شرکت‌کنندگان باید به پاسخنامه انتهای کتاب جواب داده و پس تکمیل آن به مسئولین کتاب‌فروشی‌ها تحویل بدهند.

صبری به جوایز این مسابقه اشاره کرد و گفت: جوایز این مسابقه کتاب‌خوانی سفر به عتبات عالیات،مشهد مقدس وسه روز اقامت در مسجد مقدس جمکران است.

وی تجدید چاپ این کتاب در سال‌های گذشته را نشان از استقبال مردم دانست و خاطرنشان کرد: این کتاب برای سال سوم است که در انتشارات مسجد مقدس جمکران چاپ و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha