جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام  محمدرضا بابایی ماهانی، امام جمعه شهرستان فردوس

حوزه/ امام جمعه شهرستان فردوس با بیان این که مردم باید برای تحقق شعار « اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از خرید اجناس خارجی پرهیز کنند، گفت: استفاده از اجناس خارجی به معنای ضربه به تولید داخلی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند با اشاره به نقش روحانیون در تحقق شعار سال، بیان کرد: روحانیت باید در مساجد و منابر، فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون اقتصاد مقاومتی را تبیین کند.

وی با بیان اینکه روحانیون هادیان ملت است، افزود: رهبر معظم انقلاب نسبت به اقتصاد مقاومتی تاکید ویژه ای دارند، که این امر باید مورد توجه روحانیت و جامعه قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان فردوس با بیان اینکه نامگذاری سال جاری، تفسیر شعار سال گذشته است، اظهار کرد: « «اقدام و عمل» و «تولید و اشتغال» مکمل  یکدیگر بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان این که مردم باید برای تحقق شعار « اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از خرید اجناس خارجی پرهیز کنند، ابراز داشت: استفاده از اجناس خارجی به معنای ضربه به تولید داخلی است.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی تاکید کرد و گفت: بانک ها باید تسهیلات با نرخ سود بسیار پایین در اختیار کارآفرینان و تولیدکنندگان قرار دهند تا چرج تولد ملی بچرخد.

امام جمعه شهرستان فردوس با بیان اینکه امید است، سال پیش رو جهش خوبی در ایجاد اشتغال داشته باشیم، افزود: باید تمام اقشار و دستگاه ها اعم از جوانان، نخبگان، روحانیت، بانک ها، و ... برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اظهار خرسندی کرده اند، گفت: معظم له نسبت به عملکرد برخی از مسئولان گلایه هایی دارند که باید برای رفع آن ها تلاش شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha